Monday, August 10, 2009

tag atas kerelaan sendiri...hehe

1) Bekas kekasih saya-
saya Cuma ada bekas kuih je..bekas kekasih takde

2) Saya sedang mendengar-
awang membebel tentang strategi

3) Mungkin saya patut–
cari fakta..oppss…proposal comes first…

4) Saya suka–
saya suka-suka

5) Sahabat-sahabat saya–
schoolhood friend..BFF.. rindu diorg..! n unihood.. tak tersebut namanya kat sini…rindunya! and dia..yang selalu ada untuk saya..

6) Saya tak faham–
gagasan 1 malaysia

7) Saya kehilangan–
cermin mata! Tolonglah… mana cermin mata saya!!! saya tak nampak okeh??

8) Ramai yang berkata–
kita cuti sempena H1N1 rabu ni!!!yeay!!(sambil meroyan ketika mendengar pengumuman)

9) Cinta itu adalah–
indah dan menyakitkan…

10) Di suatu tempat, seseorang sedang–
bercakap dan mendengar

11) Saya akan cuba–
perbaiki diri saya

12) Perkataan SELAMANYA membawa maksud–
forever…eternal…dunia dan akhirat

13) Telefon bimbit saya–
warna pink dan kerap kali terjatuh

14) Bila saya terjaga–
bila saya patut terjaga

15) Saya paling meluat–
orang perasan bagus

16) Pesta/parti adalah–
pesta konvokesyen uthm ke-8

17) Haiwan yang paling comel pernah saya temui–
angsa kat rumah tokmak, comot makan nasi..comelnya!! tapi banyak je binatang yg comel..hamster kat summit, kucing kat belakang hostel, kuda..unta…ish..comel2 belaka..

18) Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah–
zaman sekolah dulu…seronok wehhhh

19) Hari ini–
sangat stress!

20) Malam ini saya akan–
Berlatih debat sampai pengsan!


21) Esok pula saya akan–
ke kelas macam biasa!

22) Saya betul-betul inginkan–
masa yang dulu…dan sekarang, air! saya haus!

23) Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini–
ooohhh…siapa ni?? Comelnya!(ehehe..perasan jap)

24) Pusat membeli-belah atau arked permainan-
adalah tempat menghilangkan stress..kasut..baju..barang rumah…oh…sayur-sayuran….segarnya!!

25) Makanan Barat atau Jepun?–
barat! Cuma B_B_ taknak lah kan..

26) Bilik yang terang atau gelap?–
semestinya terang!!!

28) Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang–
”mudah dan senang difahami” baru je tadi

29) Siapa yang ingin anda tag?
kepada follower saya..wahhaah

No comments: