Friday, September 24, 2010

kahwin ala2 minah arab

gojes! i likeeee sejuta kali like,,,,muahahaha...sah2, puan vispera akan ditempah dalam masa 2-3 tahun lagi..wakakakaa...korang layan jela kan,tudung2 ni...superb!

layarilah laman web beliau ye untuk tengok tudung-tudung gojes...i nak nikah gaya arab...huhuhu...

6 comments:

starz said...

2-3 taun???...heee...silap2 kak ngah jalan dulu....=P

dari~ummie said...

heheheh..betulla..tu 2-3 tahun paling kejap...kikikiki...mestila bagi payied jalan dulu..hukhuk

Sayer Best said...

siyes cun tudung ni.Aku minat jugak.
**feeling2 ayat-ayat cinta~
hahaha

dari~ummie said...

cun kan wana?memang gojes tudung2 aku nengok kat website dia...huhuhu..feeling jgn x feeling~

Aanas said...

salam ummie,
serius cantik itu tudung2.. sib baik la jaman akak dulu takdak.. kalau ada pun tak beli gak kot, sebab dulu mana ada banyak duit.. so apa lagi dik, start himpun duit.. buat majlis grand, kasi puas hati .. akak dulu, sebab budget constraint so gambar tak cantik, sebab tak amik profesional photographer. (alah, orangnya pun bukan lawo punn.).. hihi.. akak doakan jodohnya cepat sampai.. :)

dari~ummie said...

kak..idjinkan saya mengepos segala bagai pesen2 ni dulu..huhuhu...lagi best zaman dulu punya wedding..jimat!xpayah nak pk grand2!kalau lah boleh masa zaman dulu diputarkan,pasti sy berkahwin cepat..kikikiki...
eh,apa pulok x lawonya..comey je sy nengok ;)