Saturday, May 15, 2010

mimpi pelik..

semalam saya cuba menghabiskan "projek MEGA" kami. ahaha..kalau sudah siap nanti barulah boleh war-warkan dalam blog ini.

oleh kerana "projek MEGA" kami, ini memerlukan maklumat yang tepat, dan beberapa fakta penting, maka saya menjalankan proses penyiasatan, dan menggunakan khidmat enjin carian pakcik "google".. sehingga pukul 3 pagi.. oleh yang demikian, saya tidur, tidak cukup jam tidur secara biologinya.(menyalahkan projek MEGA kah? hehehe)

lalu saya pun menyambung tidur semula, selepas membuat sedikit "inspection" apakah yang mak masak di dapur dan lain-lain. saya ingin membuat kerja selepas mak keluar ke rumah busu tina. namun "hampeh" sahaja, mata saya telah menewaskan saya.hehehe

dalam mimpi tersebut, saya berdebar-debar..(wow, debar apakah itu?")
tahu tak saya mimpi apa?

saya mimpi saya akan berkahwin dalam beberapa jam sahaja lagi

eh?

tapi pasangannya bukan cik tam

entah,

saya tidak kenal langsung dia

tapi dalam mimpi itu memberitahu

bahawa dia adalah jiran berdekatan. persiapan sudah dibuat, memang rasa betul-betul lah

hah??

anehnya, saya tidak berasa sedih ye,

malah

saya "gumbira"

hahahaha

siap berkata dalam hati

"oh, macam ni rupanya perasaan orang2 yang nak kahwin"

wakakaka...sungguh desperate kan?

hehehe

siap saya pakai baju pengantin, warna merah lagi tu


tapi debaran itu hilang..


"kak, bangun kak, lama gila kau tidur kak"

wahahahaha, adik saya telah mengejutkan saya...tidak jadi kahwin okeh..

heh, tidak sempat merasai jadi pengantin sebenar


walaupun hanya dalam MIMPI...



hehehehe
(sudah tentu ini bukan saya dan pasangan dalam mimpi tersebut... kikikiki)


p/s: gambar sekadar hiasan dari tintacreative



2 comments:

cikmanggis said...

hoho mimpi tak jadi kawen rupanya..makcik selalu mimpi nak pergi sekolah tapi terlewat..sekolah darjah satu pulak tu..hehe haru bila makcik mimpi sekolah;0

dari~ummie said...

salam singgah cik manggis!
wa..sangat terharu, blogger tegar beri komen.
hehe..itulah mimpi kan cik manggis?
pelik2..tapi bila terkenang semula lucu..
tapi kalau cik manggis ke sekolah?besar maknanya tu..hihi