Tuesday, December 21, 2010

wahh??aku suka juga kalau amik test psikologi nih...


setelah terpengaruh dengan adik sendiri untuk mencuba kuiz ini,maka aku pon dengan rajin menjawab kuiz psikologi. bagi aku kuiz ni tak merepek. sebab pakar psikologi biasanya akan buat kajian dan mengaitkan benda yang manusia suka dengan sifat-sifat manusia tersebut..ala...macam Dr. Fazila kamsah la...

tapi tajuk kuiz ni,mcm common. actually, bila jawab kuiz ni,dia ada suruh korang jawab apa warna korang suka la,ntah apa2 lagi.. keputusannya, ada yang kena pada diri aku.. tapi xdela semua kan..

contohnya:
*perahsia
*suka cari maklumat
*sensitif
*degil

yang x betulnya ada jugak:
*tenang-padahal menggelabah tahap tak hengat
*sistematik-korang tahu jela aku ni memang x sistematik langsung
*bijak dan berilmu-erkk..ini bukan aku..pasal aku bukan lah antara mereka yang dikurniakan
anugerah kepandaian luar biasa
*suka sukan-aku biasa pagi2 sukan atas katil aje..hahahah



RESULT: Cautious
Suave and compromising. Careful, cautious and organized. Likes to point out people's mistakes. Likes to criticize. Stubborn. Quiet but able to talk well. Calm and cool. Kind and sympathetic. Concerned and detailed. Loyal but not always honest. Does work well. Very confident. Sensitive. Thinking generous. Good memory. Clever and knowledgeable. Loves to look for information. Must control oneself when criticizing. Able to motivate oneself. Understanding. Fun to be around. Secretive. Loves sports, leisure and traveling. Hardly shows emotions. Tends to bottle up feelings. Very choosy, especially in relationships. Systematic.

nak amik kuiz ni?>>>>>>sini

No comments: