Tuesday, January 3, 2012

kecoh gambar seksi

assalam...

hai belog,,,kembali bersiaran..

hari ni saya jalan2 kat fesbuk


atau dalam erti kata lain. muka buku. mengikut bahasa nusantara. jika ikut bahasa penjajah. namanya FACEBOOK

haha. abaikan..kita bukan berbicara mengenai fesbuk. tetapi isi kandungan berita fesbuk tersebut..baiklah..bismillah saya mulakan (wah,ayat...,nak ayat ustajah pilihan saje)


untuk makluman semua, setelah membaca dan meneliti homepage fesbuk saya..terlalu banyak berita mengenai nur amalina che' bakri tidak bertudunglah seksi la lupa daratan la. (saje taknak letak koma..hehe..mesti kena rotan dengan cikgu tipah nanti)

baiklah..

dan setiap gambar dalam kenyataan itu adalah sama..ada la dalam 5 keping..semuanya sama..setiap orang melaporkan berita yg sama dgn gambar yg sama. apakah? tidak ada cara lain ke nak tulis? actually i click for viewing purpose, nak tengok isi kandungan berita.

tapi..sempat pulak si penyebar berita tu men-download gambar2 amalina sebelum dibuang..hukhuk..pastu sebarkan..pastu blogger2 pon tempek gambo sama gak..

pastu masalah tipikal melayu ni biasalah..bab-bab ini memang rajin benor nak share

video orang kiss-kiss pon nak share.pastu letak komen...astaghfirullahal'aziiiimmmm...wah kauu...baikla tu?

ustajah sangat bukan?pastu post video tak semenggah.. ahah..orang yg buat tu tentulah berdosa. orang yang tengok? tak berdosa? orang yang sebarkan aib? berdosa tak?


(tapi err..ye,saya manusia tidak sempurna juga..ada gak marah2 tulis dalam belog..mcm menceritakan kisah org..apa pon, kisah lama jadikan pengajaran..hehe)

maka berbalik kepada kisah amalina..bagi saya..kita selidiklah dulu berita yg kita dapat..bukan main tibai jek masuk dalam belog ke share2 kat fesbuk ke..

apa pun,saya ini banyak khilafnya. sikit amalannya. rendah akhlaknya. nasihat hujung entry--janganlah share benda ngarut2.. itu aje..hikhik..nak tengok tak gambo seksi?

nah..



(*_*)



(^^,)


(0_0)


(*o*)


(T_T)



donald duck tak pakai seluar. seksi bukan?


namun tiada siapa yg mahu share..




(^^P)

2 comments:

Hamba Allah said...

ahh la ekk...dah berpuluh tahun tengok gambar donald duck tak pakai seluar neh..tp 'lupes' yg dia sudah togel n seksi....hukhuk..manusia2..yg gemparlah nk 'share' nk like (tak nak 'koma' jugaklah)...hakhak...lalala

hasni said...

hai sayng
lama xmenjenguk anda
^^