Thursday, September 20, 2012

tentukan hak sendiri

pada pendapat aku lah kan,

kalau seorang suami tu tak hiraukan rumahtangga,

takde misi dan visi mengemudi sebuah perkahwinan,

buat tak tahu..neglecting you as his wife..taknak bagi nafkah and tak nak sediakan tempat tinggal untuk
keluarga dia..

perempuan sebagai isteri patut ambil langkah...

tentukan hala tuju hidup anda sendiri..

buat apa nak hidup dengan suami dayus macam tu?

buat sakit hati kau je.. buat tambah dosa je okay?

penuhkan ilmu di dada dengan ilmu munakahat dan perundangan syariah..

3 comments:

Anonymous said...

suami kamu sygkan kamu...

dari~ummie said...

saya belom kahwin

Hamba Allah said...

askm kak berry..sabar ya..semoga dikurniakan suami yang ringan tulang, tahu tanggungjwb dan bertanggungjwb :)