Thursday, June 17, 2010

mimpi lagi

kebelakangan ni selalu mimpi yang tak berapa nak best..

malam lepas balik BP,
tidur saya terganggu..
rasa macam ada org cekik..
saya boleh rasa jari2 tu kat leher saya...
erkkk...tak boleh bernafas..
dah lama tak kena gangguan waktu tidur..
bila saya baca ayat kursi,
dengar bungkusan plastik jatuh kat dapur..

woo..
pernah juga makhluk tu panggil nama saya waktu saya kena tindih..
saya nampak susuk lembaga tu berlalu..

pernah juga saya dengar suara jin..
panggil nama kawan saya..
serius garau gila punya...
saya ingat orang berdengkur..
tapi bukan..
diiringi bunyi orang seret kasut kat luar...
masa tu saya dan 2 orang kawan jaga kawan saya yang kena histeria..
pukul berapa pagi ntah..
bunyi angin macam bunyi angin dalam cerita hantu tu..
saya tak tipu...
itulah yg saya dengar..
eee....

saya tahu, tak ramai yang percaya..

semalam, saya mimpi, saya dalam kumpulan panjat macam satu gunung yang paling tinggi..
atas gunung tu ada rumah..
kami berehat dan makan..
tiba2 ada orang2 yahudi nak sama masuk dalam rumah tu..(nak masuk rumah tu kena panjat)
saya tolak diorang sampai semua orang jatuh..
sebab saya tak suka diorang..
lepas tu saya tiba2 tersedar..
bahawa mereka akan bunuh saya..
saya ingat firman ALLAH yang mafhumnya
orang2 yahudi ni tersangatlah jahatnya..
bila saya nak larikan diri..
saya lari ikut belakang..
saya cakap nyawa saya terancam
tapi semua orang buat dono je..
saya minta tali kat salah seorang kawan saya..
dia kata;
"aku boleh je terjun sorang2 sendiri" dia senyum sinis dan berlalu pergi..

saya nampak orang yahudi dah berlari ke belakang..ke setiap sudut
nak cuba ceroboh rumah tu...
kemudian saya ke tepi tingkap nak terjun..
dan saya terjaga lepas tu..

apakah maksud mimpi ni?


3 comments:

starz said...

ngah...b4 tido bace ayat kursi n pendinding ok....take care....

dari~ummie said...

tq yied...ok..kka ngah ingat..=)
yied pun..take care,,

hasni said...

erm
mainan tidur agaknya
lagi2
tterkesan dengan kekejaman yahudi di alam nyata
smpai terbawa2 dlm mimp