Thursday, September 16, 2010

OHH MAMA...SAYA MAHU KAHWIN...

hahaha...tajuk tak boleh belah..tidak...saya tidak mahu kahwin lagi..duit belum cukup,aspek2 pengurusan belum berjaya diubah lagi..nak sambung belajar lagi,itu ini lagi.jawapan.saya belum bersedia! muahahaha....

tapi sekarang ni tengah kemaruk survey menyurvey pakej-pakej perkahwinan,fotografi dan sebagainya! hahaha...padahal,orang datang merisik pun nggak ada lagi..hihi..bukan apa..suka la tengok benda-benda creative,cantik and sweet ni..saya suka tengok pengantin okeh..cantik je..berseri2 gitu!

uhuk...so,tak salah kalau saya ada impian perkahwinan kan..hahahah..dush2x..hei..saya juga peminat handicraft..kalau ada bunga telur,lama dah saya kopak2 kan..pernah jugak,bunga telur tu,saya recycle balik,buat bunga jenis lain,lepas tu jual kat sekolah..hahaha...lepas tu dgn bunga telur tu jugak,saya buat macam-macam hiasan..then kena marah dengan mak.hahahhaa...

sebab itulah saya suka dengan perkahwinan...the color blends well together.and gave such an impressive impact on your eyes..hai...suka2! macam ala2 cinderella gitu! huhuhu

ok,taknak bebel panjang,jemput cuci mata kat favourite-list yang saya dah sediakan kat sebelah kanan anda...chow chin chow!


4 comments:

Sayer Best said...

Bari'bagus2..
saya cadangkan anda jadik seorang wedding planner..
takpun ko amek upah wat hantaran.satu kepuasan okeh dapat tengok hantaran yang kita wat,dah siap dan disusun cantik2

dari~ummie said...

hahaha..
bagus gak cadangan ko wana..
aku pon macam nak plan2 ke arah itu sahaja..tapi modal banyak bebeh..=(

Sayer Best said...

mula2 jangan la wat projek riban2.ko watkan la hantaran kawen sedara mara dekat ke,jiran ke..once org dah noticed hasil kerja ko bez,ko dah x payah carik org,org yg carik ko

dari~ummie said...

ko doakan jela wana..aku mampu menjadi usahawan..hehehe...

-betul jugak kata ko,lepas ni aku mau try skill..heheh