Saturday, October 30, 2010

esok..

esok cik tam balik..flight pukul 8 katanya..nasib baik saya x meroyan...ahahahaahah..hishshh...naudzubillah...untuk menghilangkan rasa royanan, saya telah membuat cheesetart..dari petang sampai ke tgh malam..

sunggub patah pinggang

gudbye cik tam,

belajar memolek deh..

gudluck jua~~


err...air asia tak nak gi mesir ke?dan tak mahu ke menawarkan harga tempat duduk 0.99 sen sahaja?hahhaha..boleh la i dgn payied gi mosir...ngeh2



7 comments:

saya said...

hahaha...abg ngah pesan suruh kumpul duit...nt kita share seat g tgk dorg konvo...muahahahaha

Sayer Best said...

err..nak join,boleh???

dari~ummie said...

payied:ahahahha...boleh pula dia menawarkan idea sebegitu..aku suka je!tapi air asia agak2 bagi x?ahahhaa

wana: buleh! aku tahu pacarmu jua ada disana...hihihi..

saya said...

hehe...jom wana....kot2 airasia xboleh bagi tambang 99sen, kita share la satu seat 3orang....nt kita duduk pangku2....kih3....
memang harappann la nk jadi kenyataan....huuu

dari~ummie said...

wahhhhh..payied,yg pasti kalau harapan tu jadik kenyataan,aku taknak lapisan paling bawah ye..hehehe..aku nak duduk kat peha2 empuk korang..hahhahaha

Sayer Best said...

bari' nak duduk atas aku?--->serta merta banyangkan

tidak..tidak..tidak boleh terbayang

dari~ummie said...

ahahahahha...wana..aku dah ringan sekarang...*wink2*