Thursday, October 20, 2011

misi menyapu sawang


assalam and hye belog saya!

rindu saya kan? hehehhe...transformasi entri sudah pun dibuat. banyak buku perlu di baca.. tapi sikap malas melanda. ahaiii..

takpelah..

meh nak nasihat kat diri sendiri.

bila u dah masuk dunia akademik,

tolonglah mudahkan student.

jangan menyusahkan student..

itu aje..

kalau kita mudahkan urusan orang kan nanti ALLAH mudahkan urusan kita? :P
sumber:pakcik google
ok belog,chow chin chau!



3 comments:

ismi_nor said...

salam ziarah..saya SETUJU..mudahkan urusan orang, moga ALLAH mudahkan urusan kita..saya juga dalam dunia akademik dan dah banyak juga makan garam masin pahit...manusia bile dia pegang 'kuasa' jd kita2 ni dikira dah tak berguna...sabo byk2 ye

Anaa said...

ummie, dah jadi cikgu ke..?

nak bulu ayam microfibre tak, buat bersihkan sesawang sawangan..hihi..

cik tam sihat? :)

dari~ummie said...

ismi nor: puan.,yepppp...setuju tu..huhu..puan pernah alaminya sendiri kan..mcm bola kita ni dia buat..hehe..tapi setiap kesulitan tu ada kemudahan..ALLAH Maha Kaya..:)

kak ana! heee..rindu nya kak..kekekeke.anak2 akak mcm mana?sihat ke?.ciktam?hahaha..sihat lah hendaknya..:P belum jadi cikgu la kak ana..wuuu..soon..eheh :P