Monday, November 22, 2010

mahu perabot yang begini

baik..urusan dunia..tolong..nafsuku membuak2 untuk perabot seperti ini dgn harga yg amat berpatutan!! huhu..saya suka perabot berkaki supaya senang nak sapu habuk bawah2 tu...i like!!

(kita amik dari sini)

5 comments:

=*NuRo0L* = said...

ni mcm set bilik tidur mus ngan fahmi... sila la jeles lg ye..hihihi.. sj je aku nk sakit kn hati kak ngah,..hihihi

dari~ummie said...

jai!!ko sangat dengki!!

Aanas said...

salam ummi, akak pun suka gaks perabot.. tapi suka nengok jer lah... kalau ikut nafsu, sumer yang b erkenan akak nak beli, sib baik ler tak mampu..

dari~ummie said...

kak ana,haih kak, memang betul tu..ikut nafsu,satu kedai perabot tu kita angkut kak..heheheh...
nasib baik la duit xde..hihi..insyaALLAH kak,ada rezki anak2 akak nanti..

cik EPAL said...

tak suka sangat perabot ni. lagi suka shopping shopping baju. hehehe. pasal perabot tak penah amek tahu. selalu mak yang uruskan =)