Tuesday, November 13, 2012

demam..

dah beberapa hari struggle buat paper. sampai selsema dan demam dibuatnya..hihi..alhamdulillah Allah bagi sakit..terhapus sikit dosa-dosaku..paper dah siap. tinggal nak betulkan format dan reference je. harap2 ok. pastu nak hantar proofread.
serius sangat penat. hari sabtu aku mmg flat lepas sampai kampung. malas gila. hari ahad pulak, drive ke nilai konvoi dengan sorang pakcik aku. Mokde dah balik haji, haruslah kita syukuri keselamatan mokde and pokde sekembalinya dari tanah suci. masa kat nilai memang takde2 la aku bertungkus lumus kat dapur macam sebelum ni. aku bantai buat kerja sekolah (analisis result and buat paper) dalam bilik. hihi..takpela, ramai sukarelawan orang muar ni. berbanding kat Melaka, asik kena perintah baru le nak buat. aku le tu yang kena perintah tu. hahaha
tapi yang tak syoknya, asal aku bukak laptop, budak2 kecik sibok beratur tepi aku. tunggu giliran nak main game. haha..kantoi pulak aku main game masa buat kerja kan. ini adalah kerana, ke-stress-an aku cuba mendapatkan idea serta jawapan kepada analisis aku. oleh yang demikian, marilah kita main game dulu. huahuahua..
otak ni penat sangat.. takpe..dunia tempat kita berpenat2. akhirat nanti tempat kita berehat. Harap2 perjalan ilmu ni membawa sejuta erti untuk aku jadi seorang manusia yang tawadhu'. banyak sangat aku belajar tentang sebuah kehidupan. paling utama, memahami karakter manusia. terima dia seadanya.

p/s: kepada ciktamtam. selamat memulakan kembali kembara ilmu. :D

OK,SAMBUNG BUAT KERJA. :p

No comments: