Sunday, December 12, 2010

ibu yang lebih aula..

salam semua..

i know, some of you do not interested in reading articles regarding to marriage. ya,terserah.. perkara kecil bagi saya. tidak suka,tidak apa. anda tidak perlu membaca selanjutnya kisah yang ingin saya kongsikan dalam ruangan ini.

namun,untuk lelaki yang akan menjadi sebahagian hidup saya nanti, pesan saya cuma satu:

IBU ANDA LEBIH AULA(UTAMA) DARI ISTERI ANDA.


(meskipun saya tahu,dia tetap mengutamakan ibunya dalam segala hal)

begitu juga saya,perlu mengutamakan ibu sebelum saya dimiliki seorang lelaki dengan lafaz dan mahar. suatu penghargaan tertinggi buat seorang wanita dalam islam.


saya tidak pandai mengarang artikel bernas seperti layaknya artikel i luv islam.

jadi saya tinggalkan link laman sesawang ini kepada anda,

agar anda bahagia..bukan sahaja di dunia.malah di akhirat sana..




bercinta sampai ke syurga..

2 comments:

azlan ahmad said...

sangat bagus artikel itew.. bergoncang juga jiwa kan.. humm...

dari~ummie said...

:)