Sunday, April 11, 2010

berangan...

hehhe...tiba2 berangan, patutnya nak buat tag "top blogger award" dari haziqah..tapi hold dulu la ek..berangan...di petang yg mulia ini...soalan2 menerjah minda...


"adakah aku akan jadi anak dara tua...?"

atau," sempat ke aku nak kahwin?"

"eh, macam tak sedia pulak nak kahwin"

"mm..macam mana nak kumpul duit nak kahwin?"

"macam mana org yg dah kahwin tu boleh kumpul duit sebanyak itu?"

"hish, macam mana la nak kahwin, kalau pemalas lagi macam ni?"



hahaha...boleh pulak kan...ni kan depends on rezeki masing2..hoho..yela, jodoh tu kan dah ditetapkan..tapi kenapa pula aku patut risau nak kahwin ni?aku patut risaukan tesis yg nak dijilidkan, LI yang belum confirm lagi...nak call tuan rumah, nak kemas barang dan banyak lagi....haissshhhh...

fikir kahwin ni normal ke tak normal ek?? yela, umur pun makin meningkat, hidup makin singkat..bila2 je ALLAH boleh ambil nyawa.. tapi kenapa aku eager sangat nak kahwin? muahahaha...soalan cemas! patutnya aku fikir amal aku ni cukup ke tak? taubat aku ni diterima ke tidak? dosa aku ni dah diampunkan ke belum?


the answer is, i dont know why...cumanya aku rasa, bila kahwin ada pendamping..boleh gantikan tamtam my kucing...tempat bermanja2, tampat buli membuli...heheheh...memang la family ada menceriakan suasana, ada kawan2..tapi, a part of my heart is missing..and i need someone to give the other half to me...wakakka...adakah ini entry gatal???takkk!!


p/s: nak tunggu cik tam pinang? memang la berjanggut~ entah la berapa puluh tahun lagi aku nak dengar dia cakap.."ok, duit dah cukup, jom kita kahwin!!" wakakakaka!! *ketawa golek2"

No comments: