Wednesday, April 14, 2010

fahrin ahmad...

(bunyi drum....dum..dum...dum)...hehhehe..memperkenalkan fahrin ahmad!

taraaa!


-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-














(gambar akan diupload kemudian,ngeh3)


seekor anak kucing telah dijumpai disimpang 4, jalan dalam nak ke fakulti..eee...seram je tengok dia lintas jalan, terhoyong hayang...apa lagi, terus je saya pi bagi signal kiri, kutip anak kucing yang sama rupa dengan tamtam itu (even the tail!) ke dalam kereta...wahhh! saya ada anak baru!! baru 2 3 minggu kot..kesian sangat..dia tengah cari mak dia lah tu...

bisingnya mengiau2 dalam kereta...dia cari susu..saya bagi jari saya..dan dia hisap jari saya..alololo...lapar rupanya...lepas tu, kami ke carrefour, cari barang rumah.saya pun cari la "nursing bottle" for pet..alhamdulillah ada! tapi for puppies..takpela..belasah je la..nak cari kedai haiwan lain nanti leceh pulak..dah tu, saya sambar je satu set...rm15.65..ok lah, bayar je tanpa banyak alasan...

puas ajar si fahrin ahmad of mine ni hisap botol susunya..masih lagi tak mahir..kesian...tapi part paling tak boleh tahan...nak tidur, kena dodoikan dulu...mak aih....kalah la anak manusia....siap kena belai2 dulu, kena peluk bawah ketiak...baru la nak tido...tak boleh bising sikit, mula la terbangun..aduhai....agaknya malam2 saya akan dikejutkan dengan rengekan si comel yang kelaparan susu! waaaa!! (i'm a mother of 2 cats!)

wah...sudah jadi ibu kepada dua ekor kucing...tamtam memang buat muka tak puas hati lah tadi..kenapa ada si cenonet warna hitam yang sebijik macam dia..hehe...ekor pun sama youuuu! dahsyat...alahai..takpela kan...apa salahnya kita ambil anak kucing tu..kita bagi dia makan..kan dapat pahala..nasib baik ada yana yg sayang haiwan (of course, her experience of keeping the pets more than mine )..

wuhu..baruah mengerti pengorbanan seorang ibu! ecewah! eh, dulu pernah la, masa kat uia..ada anak kucing saya bawak masuk..kesian..dia cari mak dia..last2 dia tido terselit bawah ketiak saya...kihkihkih...yela, suhu badan mamalia kan sama..kucing tu rasa bawah ketiak saya tu macam bawah ketiak mak dia agaknya...hehehe...sedap je...

tamtam jangan merajuk ye...i'm still loving you... ;)

2 comments:

skY Hayyat said...

heeee.. ummie da ade fahrin.. tamtam jelesing.. haha..

dari~ummie said...

hehehe...muka asik tak pueh hati je sky...hihihi..kesian...