Thursday, March 19, 2009

mimie's funeral day..

mimi was died at this morning..i'm just now coming back from the funeral process(eik?betoi ka frasa ni?-sila betulkan yek)
sedih..tapi dah puas aku menangis hari tu masa mimi sakit..kesian kat mimie..adakah disebabkan tanganku ini memang tak sesuai jaga kucing? because before this, i was keeping 2 kitten(same condition with mimie) and after a few days, they die..warghh...sedihnya..huhuhu..takpelah..ajal maut ditangan ALLAH kan? bukan kuasa aku untuk mengizinkan mimie sembuh..bukan kuasa aku juga untuk menahan mimie dari pergi meninggalkan aku..tapi aku ada kuasa untuk berusaha..dah try bagi mimie makan, but after time goes by, she was getting weaker..tiada daya untukku merawatnya..kesian mimie..ANd aku juga dah pinjam cangkul pakcik yg kerja di kolej perwira ini...dah selamat pun mimie ditanam..doakan kita semua mati dalam keadaan husnul khatimah..amin..

No comments: