Saturday, August 14, 2010

aku yang tak normal

inilah masalah sejagat saya,,,hahaha

waktu tidur yang tak normal. mana lah mata tak lebam. *dush*

esok jadik cikgu bio..dush lagi...prepare slide untuk anak murid..tapi semangat putus di tengah jalan (dush banyak kali)]

mungkin kepada blogger seperti cik hasni, lebih pakar bab2 bio-membio kerana beliau sememangnya sifu bidang biologi. saya cumalah berjawatan junior exec marketing information system yang hanya tau pasal bisnes dalam industri dan membuat comparative analysis. kepakaran membio kan diri adalah tidak diperlukan..hahhaa...


oleh kerana telah diamanahkan,maka saya terima dengan hati yang berdangdut..

i was taking STPM with bio subject. i love bio. buat ntah la kenapa bo*oh piang sangat saya ni..hahaha.. jawab bio tak berapa nak smart..memang tak genius lah tu..
hukhuk...

lepas tu nak ajar orang?

apa cerita tu labuuuu??


arghhh..takpe..i can do it bebeh! i can do it as NIKE said

just do it!

pakcik google lah yang kesian. bosan asik kena tanya. oh, buku bio zaman tok kadok pon ada sebelah saya! hai....


yang penting, tanamkan sifat ingin belajar dalam diri anak muda itu...;)

2 comments:

ღCIK ERYNღ said...

beshnye dapat mengajo..=)

dari~ummie said...

masalahnya cikgu tak reti mengajo..keh3..tu yg tak tahan tu..;)