Wednesday, August 11, 2010

kerja sekolah...kamu pun tak ketinggalan


cikgu najihah dah bagi kerja rumah kat saya ni bulan lepas lagik...heh...anak murid malas...harus saya buat lambat2..hihi


1- apa nama blog kamu dan kenapa letak nama tu

disini kita bermula

hehehhe...ala..tiba2 muncul ayat ni..bantai je lah...masa dulu kan..skema sikit..







2- apa nama url blog dan dari mana datangnya idea tu

http://tdummie-disinikitabermula.blogspot.com

hahahhaa...tdummie tu nama kacukan..nama saya bukan ummie tapi sbb my colleagues panggil sy ummie yg suka bebel2 mcm mak ni..terhasillah tdummie...and here it goes,my blog's name there..



3. apa method dalam penulisan GadisKecoh?
waduhhh...gadis kecoh?? siapakah dia??hahahah



4- pernah rasa nak hapuskan blog? sebab musababnya?

belum lagi..pasal blog tempat mencurah air ke daun keladi..hahahah





5- pernah ahli keluarga anda baca blog nie?

sudah tentu tidak...err...adik je kot..tu pong jarang2 gila dia bukak...rabun it sikit minah tu...heheheh



6- apa perasaan anda bila ada orang kata blog anda buruk sedangkan ada orang lain cakap blog anda cantik

ahhh...lantoklah labu...the blog is mine..heheheh....kalau dia boleh "lawa" kan blog saya lagi bagus...ngeh3..secara free ye..




7- bila blog anda diberanakkan?

uhuk...boleh lupa tarikh lahir blog sendiri!



8- siapa orang pertama yang tahu anda ada blog

hahahah...cik puan Azz..tapi cik najihah kita ni yang tahu awal kemunculan belog ini...




9- apa perasaan anda bila ada orang berkata tentang blog anda di sekolah ?

huhuhuhu...tak berperasaan sbb zaman sekolah saya dulu mana ada blog2 segala bagai!




10.sila nyatakan hobi kamu bila mula2 masuk web page?page mane yg mula2 anda pegi?

FB lah apalagi...lepas tu saya suka buat survey...hehehhe..survey apa??tungguuuuu



Orang-orang lain yang nak ditag:

- kamu
-kamu
-dan kamu...

boleh?

2 comments:

hasni said...

xboleh!
haha

dari~ummie said...

hishhhh...tak boleh pulak...*dush2*
hehehe