Friday, April 10, 2009

*sigh*

sangat sedih..huhuhu..sebab? sebab saya tak manage masa saya dengan baik..dah dua hari saya tidur waktu 4 pagi siapkan assignment,edit paperwork, ejaan yang tak betul tu kena betulkan (yana kata macam edit assignmnet), lepas tu kena bangun pagi2 sebab ada seminar. kepala pun sakit, tak cukup rehat..mata jangan cakap la..macam rasa nak hiris timun nipis2 tekap kat mata..umm..banyak kerja berlambak..disebabkan keletihan yang melampau, lepas balik dari seminar projek sarjana muda tengahari tadi, saya terus tidur..and, i plan to proceed the paperwork after 2, unfortunately, bila terbangun, dah pukul 5 petang!! isk...

haru je.. nasib baik, i didnt promise to miss ng nak hantar hari ni.. but i made a promise to myself to proceed that paperwork for encik malik approval..sedih222...kalau tak minggu depan dah boleh run program ni untuk penajaan ke, confirmation sekolah2 zon selatan yang nak berdebat and held a meeting for ajk pelaksana..sebab seminar pun habis pukul 11 pagi,then, saya jumpa puan anisah untuk confirmkan pasal waktu nak bertolak ke ingress..

lepas tu saya pergi mintak slip exam dari puan siti sara, n i manage to get advice from her for my PSM next sem..saya ingat nak gi main campus je lepas tu, tapi mestilah tak sempat sebab waktu makan tengahari pun dah nak dekat..gedebak gedebuk tunggu bas mesti la saya tak sempat nak jumpa encik malik kan..and i decided to go back first and then nak datang pejabat HEP after 2..huh..harapan tinggal harapan..bari'ah ni, tak berdisiplin ni, biasa dia ni, kena manage well my time..lain kali saya nak settle kan all the works first after that baru balik rumah..tak boleh macam ni lagi next sem..sebab dah nak buat PSM kan..
kena disiplin dengan waktu..please!!!

2 comments:

ilah_nur ilham said...

hurm..umie..umie...
relaks la mie..
kita kan hanya merancang, selebihnya terserah pada percaturan Tuhan..terserah kepada keizinannya..
betul tu, disiplin sangat penting..
becoz.
"diciplineis the best policy to success"
all d best for psm next sem k...go..umie go..hehe

dari~ummie said...

thanx ila..hihihi..kenapa lama x update blog?